En dan 2....

30 augustus 2015 - Borne, Nederland

en dan is het zomaar zaterdagnacht 30 augustus en ben je al weer 2 dagen in Nederland. Een vlekkeloze vlucht, een warm welkom en dan gaat het leven weer verder. Met heel veel mooie en goede herinneringen waar we nog vaak en graag aan zullen terugdenken. Ik verheug me nu al op de mooie reizen die nog gaan volgen. Het schrijven van dit blog en de reacties erop heeft mij goed gedaan. Het is leuk om te merken dat mensen genieten van onze reis. Hele dikke X van ons uit Nederland

1. Isolde & Henk:
    30 augustus 2015
    Travel. As much as you can. As far as you can. As long as you can. Life's not meant to be lived in one place and the world is too beautiful to leave undiscovered!
  2. Anja:
    30 augustus 2015
    Geweldig Monique, wat een reis. Heerlijk om te mogen genieten van jullie reisverhalen en al jullie mooie momenten te mogen beleven. Voor ons allemaal was het veel herkenning en daardoor ook weer met een warm gevoel op onze trip terugkijken. Dank jullie wel en nog veel reisplezier, wat er ook nog mag volgen....
  3. Esther:
    30 augustus 2015
    Vond jullie reisverhalen leuk om te lezen.
    Jeetje wat hebben jullie veel gezien en gedaan.
    Het kriebelt hier al aardig
    Fijn dat jullie allemaal veilig thuis zijn.
    Groetjes
  4. Els:
    30 augustus 2015
    Het leven is als een boek; wie niet reist, leest maar 1 bladzijde.

Ook héél fijn dat jullie weer thuis zijn!
  5. Karin VP:
    Dikke X terug
  6. Suzanne:
    30 augustus 2015
    Wat ben ik blij dat ik heb mogen meelezen en genieten van jullie fantastische reis. Nog lang zullen vele momenten van deze reis terug komen waaien in jullie gedachten. Ik heb genoten.
    Dank je wel!
  7. Toke pol:
    1 september 2015
    00k wij zijn door jullie verhalen enthousiast geworden over Amerika !!
    Fijn dat jullie gezond weer thuis zijn en helemaal geweldig dat Wouter geslaagd is !!