Las Vegas

19 augustus 2015 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Tja Vegas....wat moet je daar nu over zeggen? Het is in ieder geval heet, heel heet. En je loopt al snel vele kilometers (te veel). Wouter en Sanne logeren in het luxe Luxor, Koos, Laura en ik doen het met wat minder. Maar het eerste geld is vergokt, er zijn weer prachtige plaatjes geschoten en we zijn helemaal bekaf. Het is nu 00.50u dus tijd om te gaan slapen. Morgenvroeg willen we naar de Hooverdam en dan storten we ons weer op Vegas. Liefs vanuit een heel warm Las Vegas x

1. Karin VP:
    Niet te veel gokken hè!
    Veel plezier!!
  2. Annelies:
    20 augustus 2015
    Wat een fantastische reis of niet?
    Al wat gewonnen dan met gokken?
    Doe ook even 1 euro van mij, wie weet win ik ermee
    Iedereen is echt aan het genieten zo te zien.
    Wij genieten van jullie verhalen en foto's, is ook mooi.
  3. Papa:
    20 augustus 2015
    wij beleven de reis helemaal opnieuw ,als wij 20 jaar jonger warenzouden wij het zo weer doen. na de hooverdam nog een dag doorrijden naar Santa Monica ( heel mooi)
  4. Ivette:
    20 augustus 2015
    Hallo vakantiegangers, wat zijn jullie een prachtige reis aan het maken. Wat een overweldigende indrukken van everything is bigger, better and stronger. Ben wel jaloers. Heel veel plezier nog
  5. Irma:
    21 augustus 2015
    Wat een indrukwekkende reis, mooie verhalen en prachtige foto's. Vanuit een zonnig oldenzaal, geniet ik mee met jullie.
  6. Thea:
    Ha allemaal,
    Prachtig om jullie te volgen en te zien genieten .
    We hebben nog geen nieuwe berichten betekent toch niet dat jullie nog in het casino zitten ?..
  7. Grethe:
    22 augustus 2015
    Wat een reis, mooi om telkens jullie reisverslag te lezen,
    en wat een schitterende foto's Heel veel plezier nog samen
  8. Karin VP:
    Waar zijn jullie????
    Ik zie geen berichtjes meer!!
  9. Els:
    23 augustus 2015
    Joehoe....... geef eens een geluidje......lekke band?
  10. Isolde & Henk:
    23 augustus 2015
    Alles goed daar in het verre Amerika? We missen de reisverhalen al een paar dagen! En nog een vermogen gewonnen Monique? Zou net iets voor jou zijn.
  11. Erik:
    Hallo,

Leuk om te lezen dat jullie het daar leuk hebben! Nog een beetje wat geld terug kunnen gokken of?
    Veel plezier nog!