En dan.....

27 augustus 2015 - San Francisco International Airport, Verenigde Staten

En dan is het zomaar donderdag 27 augustus en zitten we op het vliegveld van San Francisco te wachten op onze vlucht terug naar Nederland. De tijd is omgevlogen en wat hebben we veel gezien en gedaan. We hebben gevlogen, gefietst, gezwommen, gelopen, geluierd, gehangen aan een tram etc.

Gisteren zijn we dag dag begonnen met een enorm ontbijt bij Mels Drive Innn. Daarna hebben Laura, Sanne en ik onze vermoeide voeten laten verzorgen en daarna weer op pad. We hadden fietsen gehuurd bij Blazing Saddles op Hyde Street, wat een gekkenhuis. Je wordt bijna naar binnen geschreeuwd en verwelkomd alsof je de Alpe d'Huez gaat fietsen. We moesten even een oefen rondje fietsen om te laten zien of alles oké is. Daarna vertrokken met als doel Sausalito aan de andere kant van de Golden Gate Bridge. De fietstocht ernaar toe was een prachtige. Mooie vergezichten en heerlijk weer. Op de Golden Gate Bridge volop genoten en daarna naar Sausalito gegaan. Fietsen weggezet en lekker geluncht bij een restaurant aan de haven. Daarna nog een dikke ijsco (de 1ste van deze vakantie) en daarna weer met de ferry over naar pier 39. Fietsen gingen ook mee op de ferry. Bij pier 39 nog wat gewinkeld en daarna met de fiets naar Blazing Saddles om ze terug te brengen. Inmiddels was het al 18.00u. De dag was weer omgevlogen. Vanaf de haven naar Lombard Street gelopen waar de meest bochtige straat is. Weer een mooi gezicht. Vandaar terug gelopen naar ons hotel waar we om 20.00u weer waren. Even op bed gelegen en koffers ingepakt en toen nog naar een café/restaurant voor een klein hapje eten en een drankje. Het was heerlijk, een soort van Chinese proeverij. Om 23.30u het bed in en nu is het dus zover dat we bijna aan het eind van onze fantastische reis zijn. Als alles goed verloopt zijn we vrijdagmorgen weer op Nederandse bodem! Liefs van ons

1. Annelies:
    Hallo hele familie
    Ik heb genoten van de mooie verhalen en foto's.
    Ik wens jullie allemaal een erg mooie en goede vlucht terug naar Nederland.
  2. Papa:
    27 augustus 2015
    wat een een ervaring, die brug!!! wij hebben dat met de taxi gedaan, maar fietsen lijkt mij nog mooier, goede flucht terug.
  3. Andre en Mieke Assink:
    Goede reis.
  4. Linda:
    28 augustus 2015
    Wat was het leuk om al jullie reisverslag te lezen. Wat een ontzettende mooie tijd hebben jullie gehad!
  5. Karin VP:
    29 augustus 2015
    Zo, weer terug in Borne!!
    Nu nog even over de jetlag zien te komen.
    Het was erg leuk om al die verhalen te lezen en de mooie foto's te zien.
    Tot heel snel!!