Op weg naar de Grand Canyon

13 augustus 2015 - Williams, Arizona, Verenigde Staten

Vanmorgen om 8.30u na een lekker ontbijtje aan de waterkant vertrokken richting de Grand Canyon. Niets besproken dus we zien wel hoever we komen. Eerst naar de Walmart in Bullhead de fourage (m.a.w. drank) weer aangevuld en eindelijk de WiFi voor onderweg voor elkaar. Wat was het heet. Toen we wakker werden om 07.00u was het al 32 graden. Een uurtje later bij het tankstation zeiden ze dat het weer een hete dag (42graden) zou worden. Toen over de route 66. Raar weer onderweg en een heuse zandstorm gezien. Het flitste en donderde enorm. We wilden eigenlijk naar Hackberry ( Anja ) maar voor dat we het wisten reden we er al voorbij en een camper van 10 meter even draaien op de weg is niet zo handig. Dus maar verder gereden en bij een een of ander roadcafe geluncht. Vervolgens verder naar Williams, Wouter had een camping uitgezocht in de middle off knowhere. Daar zag ik de 1ste eland. De campground is vlak aan een meertje waar de roofvogels rondcirkelen. Geen electriciteit, water of afvoer. Dus de barbecue aan en een groot stuk vlees erop. Wat een mooie campground. Nu bij het kampvuur dit verhaaltje geschreven en dan zo naar bed.
Morgen naar de campground bij de Grand Canyon, Mather campground. Maar een klein stukje rijden dus lekker kalm aan morgen. En dan zaterdag de helikopter vlucht boven de Grand Canyon!!!