1ste dag Camper

8 augustus 2015 - Moss Landing, California, Verenigde Staten

Om 7.15u werden we opgepikt door Julie (geboren en getogen in München) en naar het verhuurbedrijf gebracht. Na een rit van ongeveer een kwartier door een bewolkt San Francisco waren we er en konden de formaliteiten beginnen. De camper werd uitgelegd en nadat we van mensen die de camper weer kwamen inleveren de nodige boodschappen en een mooie barbeque kregen konden we op pad om 09.30. Eerst maar eens ergens ontbijten en koffie drinken en daarna boodschappen doen bij de Walmart en een veredelde AH. Deze winkel werd ons in 1ste instantie aangeraden door het verhuurbedrijf omdat er veel werd ingebroken op de parkeerplaats van de Walmart. Maar vreselijk duur dus toch maar naar de Walmart en Wouter en Sanne als bewakers bij de camper gelaten. Volgestouwd om 13.30u vertrokken naar onze 1ste camperovernachting aan de Grote Oceaan. Om 16.30 waren we er en nadat we alles geinstalleerd hadden gegeten bij een restaurant in de buurt. Daarna gewandeld op het strand en al veel zee otters en zeeleeuwen gezien. Ook mega veel vogels waaronder pelikanen. Prachtig om dat zo in de vrije natuur te zien. Om 20.00u weer richting camper gelopen en toen redelijk snel naar bed omdat we allemaal behoorlijk moe waren. Morgen via de highway 1 naar het zuiden!

1. Irma:
    Het feest is begonnen
  2. John:
    9 augustus 2015
    Monique erg leuk dat je belde met pa en ma, waren beide erg blij en gelukkig dat jullie goed over waren gekomen, ik vind het natuurlijk ook erg leuk om jullie verhalen te volgen, great time!
  3. Els:
    9 augustus 2015
    Beetje brak terug onderweg van weekendje Brugge meegenieten
    van jullie verhalen. Heerlijk!!Golden Gate ook al gezien? Fijn dat alles gladjes verloopt en wat een joekel van een camper!
  4. Lex:
    Gaaaaaf!
  5. Toke pol:
    9 augustus 2015
    Hallo lieve mensen, het ziet er geweldig uit.
    Wij vinden het heel leuk om jullie te volgen,heel veel plezier!!