Coming to America

8 augustus 2015 - Moss Landing, California, Verenigde Staten

Na 26 uur reizen zijn we er!!! Wat een lange trip. Maar het ging allemaal erg soepel. In Washington hebben we een tussenstop gehad van 3,5 uur na een vlucht van ruim 8 uur. Dan is het wel even lekker om wat rond te lopen, koffie bij Starbucks te drinken en alvast dollars te pinnen. Daarna het 2de gedeelte in een luxer vliegtuig met volop films etc. Wat ons opviel waren de oudere medewerkers in beide vliegtuigen. Maar allemaal zeer aardig. De aankomsttijd was iets eerder dan gepland en daarna koffers ophalen en met de shuttle richting het hotel. Om 21.30u ingecheckt, in Nederland was het toen al 06.30u, we waren al meer dan 24 uur op de been!! Vervolgens in het 24 uurs "restaurant" wat gegeten, hamburgers en friet. En vervolgens naar bed... Ik zelf werd om 2.20 uur al weer wakker, even daarna Laura ook. Na enig gewoel toch weer in slaap gevallen en om 5.15 waren we alweer wakker dus tijd om wat te schrijven. Over een dik uur worden we opgehaald voor de camper en kan de rondreis beginnen!

1. Annelies:
    Wat een reis
    Ja je biologische klok met nog wel even wennen
    Have fun.
  2. Karin VP:
    Het begin is er!
    Heel erg veel plezier allemaal, en ik ben erg benieuwd naar het reisverslag.
    Leuk om te lezen
  3. Michelle:
    8 augustus 2015
    Lange trip maar zeker de moeite waard :-P
    Heel veel plezier! Bevalt de camper?
  4. Andre en Mieke Assink:
    8 augustus 2015
    Oh wat een lange reis maar nu kan het genieten beginnen.
    Veel plezier
  5. Irma:
    8 augustus 2015
    Wat een lange reis, maar vast wel de moeite waard. Have a nice time en succes in de kemper.
  6. Irma:
    Moet zijn camper